Exam !

hari ni bebudak PMR amek result lah .. hahaha =D smlm rmai yg duk mngadu kat aku . mcm2 ~ bedebar , takot , seram , malu [eh ?] , suke pon ade ! haishh ~ dorang nih mbuatkn aku lagi lah TAKOT !! >.< [Dush3!] taun dpan aku plak ase cam dorang .. nmpknye aku kne mmerah kpale hutak aku serta kpale ltut sb nk amik PMR taun dpn =.= taknak la malukn fmily aku ! nk dpt full gak wlaupun dgn care mmeras ugut pemeriksa [haha . gilek ! xde la] . aku nk bwat btol2 ni .. korang doakn aku [kenang daku dlm doamu] ;D

cite sal PMR nih kan , aku tringat lak psl aku amek exam delf 3bln hampeh yg lalu . exm dua hari , mse 1st day mmg tip top ~ [ecece] tp second day , kesewelan aku buat aku tpaksa amik exm 15 mnt je pdhal org laen ilek2 je 1jam stengah =.= [dush3 kpd aku sndiri !] mse duk jwb2 tuh aku ase semak gile kpale2 aku neh ~ >.< style="font-weight: bold; color: rgb(255, 255, 0);">dyam sgt2 . aku nk kentut pon xbleh , takot org dgr ! tpakse la aku thn smpai abes .. [sume org kate muke aku npk semak gile2 , pdhal muke tension thn kentut je !] Alhamdulillah , aku smpat bwat smpai hbs , hingga mnjlat pensel ~ :P mase aku nak anta , madame bg cubitan manje lah pulak ! [ampess] sbb aku dtg lwat .. nyesal aku tido ! :(
p/s : jgn tiru aksi ini !

tp hari2 slpas tuh , madame tlh mbuat idong aku smakin besar dri sptutnye ! tiap2 hari duk ckp , aku lulus , aku bleh bwat . [nk sdapkn ati lah tuh] aku angguk2 je ~ org dah puji , aku trime saje lah . hahah :D mlaupon hepy dgn pujian2 yg memanaskn tinge aku , hati ini ttp bdebar2 nk taw result lulus ke tidak [fuhh ~] sb dgr2 cite nk kne streaming plak ! =.= [ssh ati btol] tp pape pon , aku trime dgn hati yg eklass [bwekk :P] kalow terok , pdn muke aku . kalow oke ,
aku bangge ! =D hahah

p/s : blaja elok2 kpd aku sndri ! dan kamu2 jugak ~

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comments:

Post a Comment